Algemene vragen
Met ons handige abonnementsprogramma ontvangt u uw favoriete producten op gezette tijden. Deze producten worden automatisch naar u verzonden op basis van de door u gekozen frequentie. Deze gebruiksvriendelijke service is naar wens aan te passen. U kunt uw abonnement dus op elk moment online wijzigen. Selecteer hoe vaak u uw producten wilt ontvangen en profiteer van 10% korting op alle abonnementsartikelen en gratis standaard verzending op voor alle bestellingen.
U hebt altijd volledige controle over uw abonnementsbestellingen en u ontvangt 5 dagen voordat elke bestelling wordt verzonden een herinnering per e-mail. U kunt o elk moment uw leveringsfrequentie, de volgende besteldatum en het aantal producten wijzigen door naar 'Mijn abonnement' in uw account te gaan. Wijzigingen in bestellingen kunnen tot 48 uur vóór de volgende besteldatum worden aangebracht en u kunt uw abonnement op elk moment annuleren (hierbij dient u er rekening mee te houden dat de verwerking van wijzigingen en annuleringen maximaal 48 uur in beslag kan nemen).
De looptijd van uw abonnement is twee jaar, maar u kunt op elk moment opzeggen. Het bedrag van het gekozen abonnementsproduct wordt vóór het door u gekozen leveringsschema automatisch van uw kaart afgeschreven. Voor het abonnement geldt geen minimale looptijd of minimale aankoopverplichting.
U hebt altijd volledige controle over uw abonnementsbestellingen en u ontvangt 5 dagen voordat elke bestelling wordt verzonden een herinnering per e-mail. U kunt o elk moment uw leveringsfrequentie, de volgende besteldatum en het aantal producten wijzigen door naar 'Mijn abonnement' in uw account te gaan. Wijzigingen in bestellingen kunnen tot 48 uur vóór de volgende besteldatum worden aangebracht en u kunt uw abonnement op elk moment annuleren (hierbij dient u er rekening mee te houden dat de verwerking van wijzigingen en annuleringen maximaal 48 uur in beslag kan nemen).
De looptijd van uw abonnement is twee jaar, maar u kunt op elk moment opzeggen. Het bedrag van het gekozen abonnementsproduct wordt vóór het door u gekozen leveringsschema automatisch van uw kaart afgeschreven. Voor het abonnement geldt geen minimale looptijd of minimale aankoopverplichting.
Aanmelden is eenvoudig; u kunt zich aanmelden via de productpagina of wanneer u artikelen in uw winkelmandje bekijkt. U meldt zich aan door voor het gewenste product de optie Abonnement te kiezen. Selecteer vervolgens de leveringsfrequentie en reken daarna zoals gewoonlijk uw bestelling af. Producten die in het abonnementsprogramma zijn opgenomen, vindt u hier.
Nadat u zich hebt aangemeld voor het programma en een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. U kunt ook inloggen op uw account en naar het gedeelte Abonnement gaan. Hier ziet u op welke artikelen u een abonnement hebt, toekomstige bestellingen en uw accountgegevens.
De bestellingen van uw abonnement worden automatisch geplaatst volgens de door u gekozen frequentie. Het bedrag van de bestelling wordt pas in rekening gebracht op de dag dat de bestelling wordt verzonden. We sturen u vóór elke abonnementsbestelling een herinnering per e-mail. Daarnaast ontvangt u e-mailberichten over andere belangrijke informatie die verband houdt met uw abonnement, zoals een bevestiging wanneer een toekomstige bestelling met succes is geplaatst, wanneer u uw abonnement opzegt of wanneer uw gewenste artikel niet langer wordt verkocht of niet in voorraad is.
De bestellingen van uw abonnement worden automatisch geplaatst volgens de door u gekozen frequentie. Het bedrag van de bestelling wordt pas in rekening gebracht op de dag dat de bestelling wordt verzonden. We sturen u vóór elke abonnementsbestelling een herinnering per e-mail. Daarnaast ontvangt u e-mailberichten over andere belangrijke informatie die verband houdt met uw abonnement, zoals een bevestiging wanneer een toekomstige bestelling met succes is geplaatst, wanneer u uw abonnement opzegt of wanneer uw gewenste artikel niet langer wordt verkocht of niet in voorraad is.
Zodra u zich hebt aangemeld, is uw abonnement eenvoudig te beheren. U kunt uw volgende besteldatum wijzigen, een bestelling overslaan, uw gekozen frequentie veranderen of uw abonnement opzeggen door naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account te gaan. Het kan tot 48 uur duren voordat wijzigingen of annuleringen zijn verwerkt.
De besteldatum wijzigen:
Wanneer u de datum van uw volgende bestelling wilt wijzigen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de knop Datum wijzigen. U kunt vervolgens een nieuwe datum voor uw volgende bestelling selecteren. Op deze manier wordt de besteldatum van de hele abonnementsbestelling gewijzigd.
Een bestelling overslaan:
Om een bestelling van een abonnement over te slaan, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de knop Bestelling overslaan om de hele bestelling over te slaan.
De leveringsfrequentie wijzigen:
Om de leveringsfrequentie van een abonnementsartikel te wijzigen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account. De huidige leveringsfrequentie wordt naast elk abonnementsartikel in een vervolgkeuzemenu weergegeven. Om de leveringsfrequentie voor een afzonderlijk abonnement te wijzigen, klikt u simpelweg op het vervolgkeuzemenu voor de frequentie naast het artikel dat u wilt wijzigen en kiest u de volgende gewenste frequentie in het vervolgkeuzemenu.
Een abonnementsartikel annuleren:
Om een abonnementsartikel op te zeggen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de link Abonnement annuleren, rechts van het artikel dat u wilt opzeggen. U wordt gevraagd om deze keuze te bevestigen en uw reden voor de annulering op te geven. Zodra u een reden voor de annulering hebt gekozen en op de knop 'Abonnement stoppen' hebt geklikt, wordt uw abonnement geannuleerd en worden er geen toekomstige bestellingen meer geplaatst. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de annulering. Het kan tot 48 uur duren voordat wijzigingen of annuleringen zijn verwerkt.
U kunt tot 48 uur vóór de volgende besteldatum annuleren.
De besteldatum wijzigen:
Wanneer u de datum van uw volgende bestelling wilt wijzigen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de knop Datum wijzigen. U kunt vervolgens een nieuwe datum voor uw volgende bestelling selecteren. Op deze manier wordt de besteldatum van de hele abonnementsbestelling gewijzigd.
Een bestelling overslaan:
Om een bestelling van een abonnement over te slaan, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de knop Bestelling overslaan om de hele bestelling over te slaan.
De leveringsfrequentie wijzigen:
Om de leveringsfrequentie van een abonnementsartikel te wijzigen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account. De huidige leveringsfrequentie wordt naast elk abonnementsartikel in een vervolgkeuzemenu weergegeven. Om de leveringsfrequentie voor een afzonderlijk abonnement te wijzigen, klikt u simpelweg op het vervolgkeuzemenu voor de frequentie naast het artikel dat u wilt wijzigen en kiest u de volgende gewenste frequentie in het vervolgkeuzemenu.
Een abonnementsartikel annuleren:
Om een abonnementsartikel op te zeggen, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en klikt u op de link Abonnement annuleren, rechts van het artikel dat u wilt opzeggen. U wordt gevraagd om deze keuze te bevestigen en uw reden voor de annulering op te geven. Zodra u een reden voor de annulering hebt gekozen en op de knop 'Abonnement stoppen' hebt geklikt, wordt uw abonnement geannuleerd en worden er geen toekomstige bestellingen meer geplaatst. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de annulering. Het kan tot 48 uur duren voordat wijzigingen of annuleringen zijn verwerkt.
U kunt tot 48 uur vóór de volgende besteldatum annuleren.
Om de gegevens van uw Abonnement te bekijken of te wijzigen, gaat u naar 'Mijn abonnement' in uw account.
Om uw verzendadres voor een bestelling te wijzigen, klikt u onder de huidige verzendgegevens op de link 'Bewerken'. Selecteer een eerder gebruikt verzendadres uit het vervolgkeuzemenu of voeg een nieuw adres aan uw account toe. Dit nieuwe adres zal voor alle abonnementen en toekomstige bestellingen worden gebruikt, tenzij anders vermeld.
Om uw factuuradres voor een bestelling te wijzigen, klikt u onder de huidige factuuradresgegevens op de link 'Bewerken'. Vervolgens wordt een nieuwe pagina geopend, waarop u nieuwe betaalgegevens kunt toevoegen. Deze nieuwe factuurgegevens zullen voor alle abonnementen en toekomstige bestellingen worden gebruikt. Vergeet niet op OK te drukken en te controleren of uw bijgewerkte gegevens juist zijn opgeslagen. Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 48 uur voor aangebrachte wijzigingen of annuleringen.
Om uw verzendadres voor een bestelling te wijzigen, klikt u onder de huidige verzendgegevens op de link 'Bewerken'. Selecteer een eerder gebruikt verzendadres uit het vervolgkeuzemenu of voeg een nieuw adres aan uw account toe. Dit nieuwe adres zal voor alle abonnementen en toekomstige bestellingen worden gebruikt, tenzij anders vermeld.
Om uw factuuradres voor een bestelling te wijzigen, klikt u onder de huidige factuuradresgegevens op de link 'Bewerken'. Vervolgens wordt een nieuwe pagina geopend, waarop u nieuwe betaalgegevens kunt toevoegen. Deze nieuwe factuurgegevens zullen voor alle abonnementen en toekomstige bestellingen worden gebruikt. Vergeet niet op OK te drukken en te controleren of uw bijgewerkte gegevens juist zijn opgeslagen. Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 48 uur voor aangebrachte wijzigingen of annuleringen.
Uw volgende geplande bestellingen worden vermeld in het gedeelte 'Mijn abonnement' van Mijn account.
Abonnementsartikelen met dezelfde besteldatum, hetzelfde verzendadres, hetzelfde factuuradres en dezelfde betaalwijze worden als één bestelling verzonden. Wanneer u meerdere abonnementsartikelen hebt en deze in dezelfde bestelling wilt laten verzenden, gaat u naar het gedeelte 'Mijn abonnement' in uw account en wijzigt u de data van volgende bestellingen, zodat deze dezelfde zijn. Bevestig ook dat het verzendadres, het factuuradres en de betaalwijze voor deze bestellingen met elkaar overeenkomen.
Nee, er kunnen geen artikelen aan een toekomstige abonnementsbestelling worden toegevoegd. Wanneer u andere artikelen wenst te bestellen, moeten deze als een nieuwe bestelling worden geplaatst.
Alle abonnementsbestellingen moeten worden betaald met een betaalkaart of creditcard. Andere betaalwijzen, zoals PayPal, zijn niet mogelijk.
Helena Rubinstein kan naar eigen goeddunken van tijd tot tijd de prijzen van producten wijzigen met onmiddellijke ingang. In geval van een verhoging van de abonnementsprijs, zullen wij u ten minste [15] dagen voordat de verhoging ingaat, hiervan in kennis stellen. Indien u uw abonnement ten gevolge van een prijsverhoging wenst te annuleren, dient u ons dit [48] uur van tevoren te laten weten.